Mest leste innlegg i 2020

Grilldressfest, sommerfest

Velkommen 2021!

Det har vært et ganske godt år for enkelte innlegg jeg skrev i fjor, og jeg ser at de dukker opp ved googlesøk. Det er faktisk der flest brukere kommer fra, langt foran “referrals” (linker på andre nettsider til min nettside), direkte besøk og bakerst ligger linker fra sosiale medier. Det er veldig gøy å se på besøkstall, og finne ut hva folk liker å lese.

Jeg tror “Hvite gutter”-serien ga meg en boost, da de hadde en episode om Ølympiade. Etter den episoden fikk samtlige innlegg som handlet om Ølympiske leker en skikkelig boost, og samtlige av de besøkende kom fra Googlesøk. Så takk for det!

Her er de mest leste innleggene i 2020:

1. 10 tips til å holde ølympiske leker

Grilldressfest, sommerfest

2. Bucket List – Norge

3. 10 tips til hjemmekontor

kontor

4. Julegavetips: Hjemmelaget såpe

Hjemmelaget såpe - DIY

5. 30 sparetips

Fører budsjett og sparemål

6. Hvorfor så få kvinner i IT-bransjen?

Web developer

7. De ølympiske leker 2019

Grilldressfest, sommerfest

8. 20 tips til koronavennlig festmat

Popcorn

9. Lag din egen digitale adventskalender

10. 13 erfaringer jeg ikke ville vært foruten

Selfie

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top