10 kule lamper

Goood mandag, alle sammen! Håper alle har en ok start på uka, og at hverdagen ikke har kommet med et altfor kraftig smell etter helga.

Selv hadde jeg en veldig fin helg, og selv om jeg sa det ikke var noen planer, så ble det visst fest likevel! Samboeren min Øystein fikk seg jobb forrige uke, og vi fikk i tillegg en ny ansatt her på jobb. Denne nye ansatte er en gammel studievenn av meg, så da han foreslo at vi skulle feire jobb-lykken måtte vi slå sammen begge to. Vi hadde det hos meg, og det ble en veldig fin gjeng med folk på besøk!

 

 

 

Som noen har fått med seg kjøpte vi oss en ny lampe til gangen for noen uker siden. Jeg føler selv det var en slags terskel, nesten mer voksent enn å kjøpe selve leiligheten. Jeg har aldri kjøpt en taklampe før og har heller aldri montert en! Jeg føler de alltid bare har fulgt med huset, litt sånn som dører og kjøleskap. Likevel så jeg meg for noen måneder siden veldig lei på taklampa som henger i gangen. Egentlig er jeg lei alle taklampene våres. De bare er der liksom. De henger der og bare lyser, og gjør overhode ingen ting ut av seg. De er så kjedelige at jeg ikke engang la merke til at de var der før vi hadde bodd i leiligheten i nesten et halvt år.

Derfor begynte letingen etter den perfekte taklampe, og vi fant endelig en fin til å ha i gangen. Du kan se resultatet her. Jeg kikker også iherdig etter en perfekt lampe å ha på soverommet nå som kan være et like kult “statement” som lampa i gangen. I mellomtiden har jeg fått en slags interesse for kule lamper, og her har jeg samlet noen av de kuleste jeg har funnet!

 

Mørke lamper

Bilde av fem ulike lamper

Lampe nr. 1 – 1999,- | Lampe nr. 2 – 599,-  | Lampe nr. 3 – 882,-Lampe nr. 4 – 909,-Lampe nr. 5 – 599,-

 

Lyse lamper

Bilde av fem ulike lamper

Lampe nr. 1 – 249,- | Lampe nr. 2 – 2595,-  | Lampe nr. 3 – 479,-Lampe nr. 4 – 8249,-Lampe nr. 5 – 1249,-

 

Håper noen av lampene falt i smak. Kanskje du blir like interessert som meg? Jeg regner med at det er en veldig forbigående interesse, siden vi er midt oppi det akkurat nå, men det er i hvertfall veldig gøy å drive med!

Ha en fiiin dag videre!

10 thoughts on “10 kule lamper

  1. Haha jeg har også en liten interesse for lamper nå. Her vi bor nå (vi leier da) har vi bodd noen år og jeg finner aldri den perfekte lampa til spisestua… prisen må nemlig være rimelig og de jeg har funnet som jeg elsker er ganske dyre. Likte noen av lampene du viser her!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top