En veldig fin gave på etterskudd

Elise Kristiansen kjenner både på skrekken og adrenalinrushet når hun leverer inn tekster, forteller hun selv. 📸: Privat

Jeg er så heldig at jeg har blitt kåret til “Årets stemme” på Kode24.no, og jeg må innrømme at det er ganske stas egentlig. Jeg har vært leser av nettavisa deres i lang tid, og som utvikler er det definitivt den faglig gøyeste nettavisa å lese. Jeg har jo mast en del de siste årene på redaksjonen der om de ikke kan videredele noen av innleggene mine, noe de har vært snille og gjort, men jeg hadde ikke forventet at jeg skulle få en så gjev pris for det! Så det er kort sagt veldig, veldig gøy.

Jeg ble intervjuet litt i forbindelse med det, og det kan leses her: https://www.kode24.no/artikkel/arets-stemme-jeg-er-egentlig-ikke-sa-modig/78147869

Så det blir kanskje ikke helt muse stille fra meg med det aller første, til våren får jeg vel komme i gang med skrivefingrene igjen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top