Mine mest leste innlegg i 2018

God kveld!

I januar i fjor lagde jeg denne bloggen, og siden den gang har jeg skrevet hele 320 innlegg (321 inkludert dette her). Noen har vært mer populære enn andre, og her har jeg i stigende rekkefølge lagt ut mine ti mest leste innlegg.

Det er faktisk et veldig bredt spenn i kategoriene som kom på topplista her i løpet av året. Alt fra oppskrifter til webleksjoner!

 

10. Oppskrift: Verdens beste toast

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

9. 10 ting jeg vil gjøre i november

 

8. Livingroom details

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

7. Hvordan bli vakker uten piller

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

6.  Mitt julehjem

 

5. 15 kjoler til julebordet

 

4. 8 tips til et bedre bloggdesign

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

3. DIY – Påskepynt

dav

 

2. Lær å lage hjemmeside – Leksjon 1

 

1. Adventure Time: Skatt fra krigen i husveggen

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Nå har jeg en pekefinger på hva som leses mest her på bloggen, og hva jeg kan fortsette å skrive om i fremtiden. Jeg håper dette året som kommer blir like bra som i fjor, men jeg kan nok ikke love like mange blogginnlegg. Jeg vil nok heller fokusere på å ha litt bedre og innholdsrike innlegg muligens. Jeg orker ikke at bloggen skal henge over meg og gi et press, jeg tror ikke det er bra for noe. Men jeg vil skrive når jeg selv ønsker og har tid til det! Slikt blir det mye bedre innlegg av.

Jeg er glad for at webleksjonene mine har vært populære, og jeg kommer nok til å fortsette med de en gang. De stoppet jo opp, og det er på tide å ta leksjonene et sted lenger snart!

 

Q: Hva vil du lese mer om i 2019?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top