2018 – Måned for måned

2018 var et bra år for meg. Det var mye forskjellig som skjedde, på godt og vondt, men det har vært et år jeg har hatt det ordentlig bra med meg selv. Det har vært mange høydepunkter, både fysiske fjelltopper og psykiske topper. Jeg har skapt mange gode minner dette året, med så mange fantastiske mennesker.

Jeg har prøvd å oppsummere året i enkle punkter, uten for mye forklaring og synsing rundt. Her er alle mine små og store høydepunkter for 2018.

Januar

– Startet bloggen

– Piratparty i Bø

 

Februar

– Pusset opp mitt ikoniske bord

– Fikk 100% fast jobb

– OL

– Valentinsdag

– Besøk av fra Bodø

 

Mars

– Bursdag

– Påske

– Holdt webkurs for ungdommer

dav

 

April

– Besøk av gode venner

– Hyttetur til Portør med et vennepar

– Lavvotur

dav

 

Mai

– Leilighetskjøp

– Sommer-temperaturer

– Konfirmasjon i Sunnfjord

– 17. mai

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Juni

– Innflytting i leilighet

– Venninnekveld

– Hyttetur

– Festival

 

Juli

– Tur til Frankrike

– Tur til Portør

– Tur til Bodø

– Festival

– Besøk fra Bergen

bty

 

August

– Datekvelder

– I gang med jobb etter ferien

– Innflyttingsfest

– Kajakkurs

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

September

– Teknologidagen 2018

– Tur til Fredrikstad

– Hentet Luna

– Kamelot-konsert

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Oktober

– Webdagene 2018

– Tur til Gausdal

– Halloween

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

November

– Thanksgiving

– Fant “krigsskatt” i veggen

– Venninnekvelder

bmd

 

Desember

– Advent

– Juleverksted

– Jul

– Nyttårsaften

 

Julekule

“Kode for å importere bloggen min til Nouw: 1668425015”

Hvordan har året ditt vært?

4 thoughts on “2018 – Måned for måned

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top