Juleferien oppsummert

Godt nyttår!

Nå er jeg endelig tilbake i Skien etter en utrolig fin juleferie. Den har vært så fin at jeg ikke engang har hatt i tankene å blogge. Derfor har det ikke bare vært ferie fra jobb, men også en ganske etterlengtet ferie fra bloggen. Det har vært veldig deilig å bare slappe av, være med familie og venner, lese bøker, se på filmer og spise all den gode maten som hører jula til.

Her er en enkel, liten oppsummering av ferien:

 

 

Gløgg i Vinterland

Jeg har som tradisjon å dra ut og drikke gløgg i Vinterland, midt i Oslo, sammen med mine fine venner! Silje og Christoffer var med, i år som i fjor, og vi endte hele kvelden med å dra på en “Ugly-christmas-sweather”-fest i Lillestrøm.

Julegløgg

Filmkvelder med hele familien

Film hører jo jula til, og det har blitt noen av dem denne ferien. Alene hjemme, Hjelp det er juleferie, The Holiday og mange andre andre filmer har surret og gått på TV’en. Og det beste har vært å ha hele familien samlet igjen!

Julaften

Julaften begynte med rundstykker, Snekker Andersen og pysj, og utviklet seg videre til kirkebesøk, Tre nøtter til Askepott, Kalle Anka, julemiddag, julesanger, julegaver, gin og Die Hard. Det var en utrolig fin julaften, og jeg gleder meg allerede til neste år!

Familieselskaper

Det har selvsagt også blitt en del familieselskaper i jula, og selv om det kan være intenst er det veldig fint og koselig. Jeg er glad for at jeg får møte så mange familiemedlemmer på bare den lille romjulsuka som er.

Slumberparty

Jeg og Silje hadde slumberparty hos henne, der vi hadde drikkelek til High School Musical og gjenopplevde veldig gode og gamle minner fra barndommen. Med litt hjelp av underteksten satt sangene fortsatt og det ble en herlig kveld!

Slumberparty

Nyttårsaften

Nyttårsaften ble alt annet enn planlagt, men likevel en fantastisk fin kveld! Planer ble avlyst dagen før, og dermed måtte vi finne nye i siste liten på nyttårsaften. Vi var heldige som fant et sted og feiret overgangen til 2019 på taket av en studentblokk i Oslo med utsikt rundt på fyrverkeri over alt. Takk for en herlig kveld, alle som var med!

Fortell meg om din juleferie!

 

 

4 thoughts on “Juleferien oppsummert

  1. Ser ut som du har hatt en super jul og nyttårsaften 🙂 Kjempemange fine bilder <3
    Jeg hadde også en veldig koselig jul, masse god mat, treffe familie og venner igjen, og bare kos 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top