Uka som gikk – Uke 9

Ukas høydepunkt: Det er vanskelig å avgjøre hva som var denne ukas høydepunkt. Det var skjedd så mye! Hvis jeg må velge noe var det kanskje teparty med to venninner på tirsdag. Det var veldig lenge siden jeg hadde truffet de, og da er det ekstra godt å møtes igjen. Dette er mennesker jeg får energi av å være med, så når de drar jeg er jeg mindre sliten enn før de kom. 

Ukas stolteste øyeblikk: Det var utrolig stas å holde kodekurs for ungdommer. Jeg ble skikkelig stolt av dem alle, når de tok alt jeg sa så fort og lagde kule sider. De virket så fornøyd med kurset alle sammen, og de lærte masse! Det var definitivt ukas stolteste øyeblikk, og jeg gleder meg så mye til neste uke!

Ukas høydepunkt på jobb: Jeg fikk tilbud om fast jobb denne uka! Jeg ble så utrolig glad, for jeg elsker virkelig jobben min! Jeg er så glad for at de setter pris på jobben jeg gjør, nok til å tilby meg helt fast stilling. Veldig gøy!

Ukas mest leste innlegg: Det mest leste innlegget ble der jeg skrev om at jeg hadde fått fastjobb! Det er koselig at så mange bryr seg om det. Innlegget kan leses her.

Ukas serie: Jeg har begynt å se på Broen igjen. Jeg så første sesong for mange år siden, men så fikk jeg aldri sett resten. Jeg husket også veldig lite av første sesong, så jeg så like godt alt sammen på nytt. Nå er jeg på tredje sesong, og det går unna! Det er jo så spennende, så jeg vil bare se neste episode med en gang en er ferdig. 

Ukas oppskrift: Jeg skal prøve meg på den her i dag. Det blir spennende, og jeg gleder meg ordentlig til å smake på resultatet. Den blir laget på torsk!

Ukas film: På fredag så vi en utrolig kul film om finanskrisen i 2008. Den heter “The big short” og er proppet full av talentfulle skuespillere, innblikk i hvordan en slik finanskrise kunne oppstå og både humor og drama om hverandre. Den anbefales på det sterkeste, og den ligger på Netflix!

Ukas treningsøkt: I går hadde jeg første intervalløkt på halvannen måned, og det var så deilig å være tilbake på mølla! Det gikk mye bedre enn forventet, og jeg tok det veldig rolig. Intervallene ser slik ut:
1 min – 8.0 km/t – 4 i stigning
30 sek pause
2 min – 8.0 km/t – 4.5 i stigning
1 min pause
3 min – 8.0 km/t – 5 i stigning
1.5 min pause
4 min – 8.0 km/t – 5.5 i stigning
1.5 min pause
3 min – 9.5 km/t – 1.5 i stigning
1 min pause
2 min – 10.5 km/t – 1.5 i stigning
30 sek pause
1 min – 11.5 km/t – 1.5 i stigning

 

God søndag videre! 

4 thoughts on “Uka som gikk – Uke 9

  1. Ser ut som du har hatt en veldig fin uke! Hva er det du jobber som? Ble så nysgjerrig når du skrev at du hadde holdt kodekurs for ungdommer? Er du nettdesigner eller noe sånt? 😀

  2. emmadrevvatne: Nesten! Jeg er webutvikler 😀 Så jeg designer ikke, men jeg koder designet (og funksjoner) over på nettsider! Det er veldig gøy og definitivt et yrke jeg anbefaler <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top