Uka som gikk – Uke 20

Akkurat nå

Nå sitter jeg og venter på at lag nr. 2 på stolen jeg pusser opp skal tørke. Jeg har hatt så mange dager med fri nå at jeg tok turen til Panduro i går og handlet inn litt ny maling, så jeg kunne begynne på oppussingen av sittestolene våres! Jeg gleder meg veldig til å vise resultatet.

Ukas høydepunkt

Beklager til alle som er lei pratet om det, men det må jo bli 17. mai for min del! 17. mai i Skien var over all forventning, og vi hadde en fantastisk dag med perfekt vær, champagnelunsj, spasertur i Brekkeparken og til slutt grilling med utrolig gode folk!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas kos

I går hadde vi spillkveld, og det var utrolig koselig! Og jeg vant masse (viktig å presisere). Spillkveld er så koselig, gøy og sosialt, og det er så greit å finne på noe annet sammen enn det vanlige. 

mde

Ukas kake

Til 17. mai i år prøvde jeg meg for første gang på en pavlova. Jeg fulgte oppskriften, men jeg fikk ikke helt til marengsbunnen. Den ble mye mykere enn den skal være. I tillegg skilte vaniljekremen seg etter jeg hadde lagt på, haha. Men smaken var kjempegod! Det endte med at det ble en slags pavlovakrem. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas mest leste innlegg

Det innlegget som ble mest lest denne uka var innlegget med interiør jeg har lyst på! Det kan du lese her

Ukas måltid

Definitivt grillingen vi hadde på torsdag. Jeg og Øystein delte en indrefilet som var marinert i hvitløksmarinade. Det var dødsgodt! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas jobbmoment

På mandag var det så fint vær at vi alle sammen bestemte oss for å gå en tur ned til brygga og spiste is. Det er så utrolig god stemning å kunne ta en ordentlig pause fra arbeidet for å nyte sommeren litt. 

dav

Hvordan har din uke vært?

8 thoughts on “Uka som gikk – Uke 20

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top