Uka som gikk – Uke 17

Akkurat nå

Nå har vi akkurat kommet hjem fra kino. Denne helga har vært så bra, med besøk fra både Bodø og Lørenskog. Silje tok turen hit på fredag, og Christoffer kom i går. Det har vært veldig gøy med besøk, og vi har gjort så mye. 

 

Ukas høydepunkt

I går hadde jeg samlet noen gode venner fra både hjemstedet mitt og Skien, og vi hadde en utrolig morsom kveld! Jeg har savnet vorsene våre veldig, og å dra ut på et utested der vi faktisk danser hele kvelden. Det er lenge siden sist! Vi hadde det så utrolig morsomt hele kvelden. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas kos

I går dro vi bort på Langstranda i Skien og grillet og koste oss. Været her har vært så bra i det siste, så det var bra vi endelig fikk utnyttet det. Vi kjøpte oss en engangsgrill og dro bort en liten gjeng. Våren er til for å nytes! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas jobbmoment

Jeg prøvde for første gang å lage noe som heter “cronjobb”. Jeg klarte det på første forsøk! Det er så utrolig gøy å få ting fortere og fortere ting, og kjenner at jeg utvikler meg for hver eneste dag! Det beste meg jobben min er at jeg aldri er utlært. Jeg har alltid noe mer å strekke meg etter!

 

Ukas mest leste innlegg

Det innlegget som ble lest mest denne uka var oversikten over mine sparemål. Les dem her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Ukas film

I dag var vi på kino og så Avengers: Infinity War. Den var veldig bra! Alle som har fulgt med i Marvel-universet burde få den med seg. Jeg syns Marvel har tatt seg opp de siste filmene, og denne var en perfekt actionfilm. Det er veldig sjelden jeg faktisk syns en film med så mye sloss-scener er så bra! Den var spennende fra start til slutt! 

 

Ukas drink

Det er gøy å lage litt ordentlige drinker noen ganger, og har man venninnebesøk må man jo slå litt på stortromma. En favoritt hos meg er Gin & Tonic med bringebær. Skrik ut om oppskriften er ønsket!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

God søndag videre!

6 thoughts on “Uka som gikk – Uke 17

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top