Uka som gikk – Uke 8

Ukas høydepunkt

Høydepunktet denne uka var nok å klare og pusse opp bordet mitt. Jeg er altså så utrolig fornøyd med resultatet, og det var så gøy å holde på! Bare dra fram malekosten og begynne. Jeg syns det ble et helt nytt bord rett og slett. Jeg må kaste blikket bort på det hele tiden, for jeg syns det er så fint. Nå må jeg bare holde meg i skinnet for å ikke male alt vi eier av møbler, haha!

Ukas høydepunkt på jobb

Da vi fikk beskjed av sjefen om å “Få den Eurosporten opp på fullskjerm!” for å se finalen av lagsprinten! Det var så koselig. Vi traktet kaffe og okkuperte møterommet, alle vi som var interessert i få med oss resultatet. Det varte jo så kort tid, så da kunne vi like godt ta oss en liten pause i jobbtiden for å se på sport, det var det bred enighet om! 

 

Ukas mest leste innlegg

Ukas mest leste innlegg ble det innlegget jeg har jobbet mest med denne uka, altså det her om hvordan man lager egen hjemmeside! Det var veldig gøy å få vist fram litt av hva som ligger bak en blogg/nettside, og at alle kan lære seg å bygge opp det samme!

 

Ukas serie

Dette er skikkelig guilty pleasure, men jeg har fått skikkelig dilla på Gift ved første blikk, haha! Jeg lar det bare rulle og gå på skjermen mens jeg gjør andre ting. Det er veldig lett underholdning, og man lærer mye om hvordan menneskehjernen fungerer når det kommer til forelskelse og kjærlighet. Akkurat det er faktisk ganske spennende!

 

Ukas tanke

Jeg må bli flinkere til å ta vare på de jeg er glad i, så i dag skal jeg besøke farmoren min. Hun bor bare en time unna, så det er helt tåpelig at jeg besøker henne så sjeldent. Så jeg sendte en melding på fredag og sa i fra at jeg kom i dag. Jeg er jo så glad i å treffe henne, så jeg gleder meg veldig! I samme slengen skal jeg også innom en tur hos min tante og onkel i Larvik og ta en kaffe, og det blir veldig koselig.

 

Ukas antrekk

Mønstret og behagelig fredagsantrekk:

 

Ukas oppskrift 

I går lagde jeg en veldig god, grov pizza! Vi har alltid så lyst på noe ekstra godt på lørdager, og da er det så enkelt å bare lage en enkel pizza. For å ikke være altfor usunne lagde jeg en grov pizzabunn denne gangen. Man blander sammen 400 gram sammalt hvetemel, 2,3 dl vann, litt olivenolje, en halv pakke gjær og litt salt. Så elter man deigen litt og lar den heve en liten time. Og voila! Du har en pizzadeig du bare kan kjevle ut og putte i ovnen.

 

God søndag videre!

3 thoughts on “Uka som gikk – Uke 8

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top