Hurra for meg!

Jeg har en fantastisk, strålende nyhet! I går fikk jeg tilbud om fast ansettelse i jobben min! Tidligere har jeg bare vært midlertidig ansatt på prøve, men nå har jeg fått det bekreftet at jeg har en 100% fast stilling. Hurra! Jeg er så lykkelig over dette, og det bekrefter jo at jobben jeg gjør er bra. Jeg elsker jobben min, og arbeidsplassen er den beste! De fokuserer masse på godt arbeidsmiljø, og alle de ansatte er så bra. 

I tillegg til at jeg er glad jeg får fortsette i jobben, åpner jo dette også for alt som krever fast arbeidsplass, som huslån, store billån, trygghet for framtiden og generelt alt som en sikker kontrakt fører med seg. 

Så i går bakte jeg en kake jeg tok med på jobb i dag. Det er så koselig med kake og kaffe på jobb! Alle er med på å ta en skikkelig pause og bare kose oss litt. Så hadde vi jo også litt å feire, for én hadde bursdag og to hadde fått fast jobb. Kaken ble supergod, og jeg brukte den oppskriften her av Ida Gran-Jansen. Det var i hvertfall veldig god stemning å stille med kake, så det kommer jeg sikkert til å gjøre igjen!

Etter jobb hadde jeg invitert til teparty med venninner, så da ble det enda mer kake og kanelboller. Det har rett og slett vært en svært sukkerholdig dag, og jeg klager virkelig ikke! Det må være lov til å feire litt.

14 thoughts on “Hurra for meg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top