To do: Uke 48 – Siste uke før desember

Selfie

Okei, denne uka har jeg dårlig tid. Jeg gjorde myyye mindre enn det jeg hadde planlagt å gjøre forrige uke, så da blir dette en stressende uke likevel, hehe. Litt for mye tid gikk bort til film, serier og daff. Men sånn skjer! Da er det ikke annet å gjøre enn å jobbe litt ekstra på denne uka her, for jeg vet hvor mye bra jeg får igjen for det. Jeg tenkte å brette opp ermene og begynne allerede i dag.

Det skjer veldig mye denne uka. På onsdag skal jeg holde foredrag for en linjeforening i Kristiansand, og det kommer nok til å ta opp hele dagen. Jeg har aldri gjort noe slik før, så det blir utrolig spennende! Det kommer nok til å gå med en del forberedelsestimer i morgen kveld, for jeg skal jo prate en god stund.

Lørdag er en fullstappet dag, som starter med familiebursdag i Larvik, så skal jeg hjem og pynte meg til 30-årslag i Bø. Dita har ordnet mat, velkomstdrink OG booket opptil flere band som skal spille for kvelden, så det blir litt av en stor, rund feiring for henne. Jeg håper også på at jeg får luket inn litt tid til å pynte hjemmet med adventspynt på lørdag, for jeg har virkelig lyst til å stå opp 1. desember til et adventspyntet hjem ♡

På søndag er jeg invitert på Thanksgiving på Lørenskog, så da går turen dit. Jeg gleder meg sykt til den gode maten og å treffe koselige folk!

To do list:

✓ Gjøre ferdig alt som ikke ble fullført fra forrige uke

✓ Pakke inn gaver som skal gis bort 30. november

✓ Pynte til advent

✓ Lage juleliste på spotify

✓ Støvsuge

✓ Vanne blomster

✓ Vaske klær

✓ Vaske badet

✓ Bytte håndklær

✓ Ukeshandel

 

SelfieSelfieBengalkatt

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top