Bullet journal: April

Bullet journal: april

~ Hei, fine april! ~

For en knallstart på måneden, med ferie, påskestemning og nydelig vær! Det var så motiverende å fylle inn denne ukas målsetninger at jeg brukte litt ekstra tid på å tegne “april” med bietema. Jeg er ikke en veldig stø tegner, så litt kluss ble det, og sirkelen på den rosa blomsten kan fort gjøre om a-en til en å, men det er nå det fineste jeg har laget i bullet journalen i år.

Denne måneden skal dedikeres til å få en skikk på yarisen min, siden den ikke ble EU-godkjent forrige uke (😭), og jeg regner med det vil koste så mye at jeg like godt kan selge den. Det er så sykt praktisk med to biler når vi først begge skal noe, men det er jo ikke vits når den ene bare blir stående og forfalle. Den fortjener å bli kjørt mer, så om jeg ikke får leid den ut, og det koster for mye å reparere, så må jeg nok kvitte meg med den. Men jeg skal nok prøve å få leid den litt mer ut på nabobil først, for å se om den kan samle opp litt bidrag.

Ellers prioriteres gode rutiner med gjennomførbare mål. Det ble plutselig litt kaldt i slutten av mars, så vi utsatte å pakke ned vinterklærne til denne måneden istedenfor. Jeg troor det var lurt.

Bullet journal: april

Bullet journal: april

Slik ser rengjøringstrackeren ut. Den fargelegges med ulike farger etterhvert som oppgavene blir gjort ✐

Bullet journal: april

Mål for april

Helse

✓ Trene to ganger i uka

✓ Daglige pushups

✓ Leggetid før klokka 12

✓ Tre veggismiddager i uka

✓ Jogge 2-4 ganger

Kjærlighet

✓ Planlegge bryllup

✓ Ha en datekveld med flere retter

✓ Ha digitale vinkvelder

Karriere

✓ Skape et motiverende arbeidsmiljø

✓ Ta mer pauser og gå mer turer

✓ Finn og delta på et inspirerende webinar

Annet diverse

✓ Få Yaris EU-godkjent

✓ Legge Yaris ut for salg 😭

✓ Pakke ned vinterklær

✓ Pusse opp flere stoler

 

Bullet journal: aprilBullet journal: aprilBullet journal: aprilBullet journal: april

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top