To do-list: Uke 9

God mandag, alle sammen!

Det virker ikke som at leserne av denne bloggen blir lei av de ukentlige listene jeg lager over hva jeg skal gjøre av husarbeid, så her kommer da denne ukas To Do-list!

Denne uka må vi virkelig få fikset viftereimen på bilen. Problemet er at ingen av oss vet hvordan man gjør det, hahah! Så vi får se litt YouTube-videoer og samarbeide om det, så får vi det nok til. Jeg har ikke lyst til å få noen andre til å gjøre det, for jeg har lyst til å lære meg det selv. Det er jo litt irriterende for min samboer, som blir tvunget med, selv om han personlig ville spurt noen flinkere folk om hjelp. Men prøver man ikke, lærer man seg det aldri heller! Det er mitt motto. I tillegg må vi teipe antennen, for den knakk da all snøen kom. Vi glemmer det alltid, men nå skal vi ta med litt gaffateip ut og få den “fikset”, hehe.

Utenom det er det vel bare vanlige punkter på lista for denne uka. Jeg har en del på agendaen Jeg skal på kaffe med noen venninner, holde kodekurs for barn, drikke pils med noen fra jobb og hjelpe en venn med kjøring. Så denne uka kommer til gå fort! Det blir nok bra. 

Ha en strålende mandag videre!

3 thoughts on “To do-list: Uke 9

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top