To do-list: Uke 8

God vinterferie for alle som har det!

Denne mandagen har vært fin. Det er rolig på jobb, i og med at de fleste har vinterferie, så man får tid til å fokusere på hver oppgave uten avbrytelser. Det gir gode resultater! I tillegg har det vært perfekt temperatur og. Det er kaldt nok til at snøen ikke smelter og blir slaps, men ikke så kaldt at man ikke kan gå uten lue og hansker. Nå skal vi straks på trening, for å toppe denne fine dagen!

Her er ukas to dos: 

Rydde i kjøkken- og kjøleskap er et typisk punk som jeg trenger å ha på lista i blant, for hvis ikke tenker jeg ikke på å gjøre det. Men det blir plutselig så mye bedre plass med en gang man får ryddet litt.

Hva har du på din To Do-list denne uka?

12 thoughts on “To do-list: Uke 8

  1. Har ikke noe spesielt på min liste i denne uken da jeg har vinterferie – og er hjemme til foreldrene mine 🙂 men er veldig kjekt å skrive det opp slikt,da! 😀

  2. Så fin liste! Digg å få organisert hverdagen 🙂 Denne uka har jeg to prøver og en innlevering på skolen, så alt fokus ligger der før fri i neste uke 🙂

  3. TINA HALVORSEN: Jeg syns det gjør det mye enklere å få gjort de tingene man burde gjøre i løpet av en uke og måned 😀 Jeg hater å ikke få krysset ut ting på lista!

  4. Høres ut som du har hatt en kjempefin mandag 🙂 Hva jobber du med?
    Veldig fin liste med fornuftige punkter, hehe! Bør kopiere noen av dine punkter på min to do-liste, haha. Denne uken må jeg komme igang med pensumlesingen igjen ihvertfall. Det er førsteprioritet!

  5. Mina Kanchan: Jeg er webutvikler! Det er et utrolig morsomt yrke 😀
    Ah, jeg måtte ha To Do-lister for alt mulig da jeg var student. Måtte ha liste for lesing og, for å huske å lese i alle fagene jeg måtte være oppdatert i, haha. Sånn går det når man er veldig glemsk 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top