Mål og planer for februar

Februar bullet journal

Heiii, februar! En perfekt passende måned for å ha fokus på bryllupsplanlegging og kjærlighet. Det er konkrete og enkle mål, men også viktige og gjennomføre. En periode var tanken på bryllupet noe som ga meg en liten klump i magen, fordi jeg følte jeg lå så langt bak og var redd jeg ikke skulle få på plass noe. Det er stress å planlegge en så stor dag, og det dukker stadig opp ting jeg må huske å få på plass. Men nå har jeg endelig satt meg ned og skrevet opp alle punkter, og prøvd å fordele ulike oppgaver utover månedene som kommer. Så jeg troor ting begynner å falle på plass.

Februar bullet journal

Mål for februar

Helse

✓ Trene to ganger i uka

✓ Fortsette pushupschallenge

✓ Jogge to ganger

Kjærlighet

✓ Finne servitører til bryllupet

✓ Sende ut invitasjoner

✓ Finne lokale å dra til etter vielse

✓ Bestille ringer

✓ Markere valentinsdagen

Karriere

✓ Planlegge hackathon

Annet diverse

✓ Lese mer bok

✓ Fikse sluket i vasken

 

Februar bullet journal

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top