Tilbake på kontoret!

Tilbake på kontoret

Denne uka kom jeg endelig tilbake på kontoret!! Jeg hadde en kort periode der i juni i fjor, men utenom det har det vært 100% hjemmekontor siden 12. mars 2020. Nå er alle på kontoret vaksinert med første dose, og en god del er fullvaksinerte. Det betyr at risikoen ved å ha folk på kontoret minker konstant og vi kan endelig være sammen igjen.

Det var på hengende håret for jobbmotivasjonen min. Selv om vi har hatt digitale pilser, skribble-halvtimer og morgenkaffer over Google Hangouts, så er det virkelig ikke det samme som å møtes fysisk. Jeg boblet over av glede da jeg kunne komme inn på kontoret igjen og rope “GOD MORGEN!” til alle kollegaene mine. Å si “Hei!” hver gang noen kommer inn for å starte dagen sin har vært mer savnet enn jeg har innsett. Endelig kan jeg sette meg ved kaffebordet og diskutere de siste dagers nyheter med andre mennesker enn han jeg ser hver eneste dag. Nei, kollegaer er GULL VERDT for meg og min motivasjon. Takk og lov for at jeg er tilbake.

Kantina har ikke åpnet ordentlig enda, så lunsjene har bestått av cottage cheese og banan noen dager, og andre dager suppe i take away (helst fra Sitt Ned).

Vi har til og med fått til en treningsøkt på treningssenter, så man kan trygt si at det er godt å være i gang med ordentlig hverdag igjen ❤

Tilbake på kontoretTilbake på kontoret

Må pusse skoene

Tilbake på kontoret

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top