Reiseantrekket

Klokken 06:00 i morgen tidlig skal vi fly av gårde til Frankrike, og siden det er så tidlig er det spesielt viktig å ha et komfortabelt antrekk, så det kanskje skal være mulig å sove litt på flyet. Vi må nemlig reise hjemmefra klokka to i natt!

Samtidig liker jeg å kle meg litt ordentlig, og føle meg fin. Derfor har jeg satt sammen det perfekte antrekket til avreise, som både er komfortabelt og fint. Jeg skal ha med meg en cardigan og et lite skjerf, slik at jeg er beskyttet mot air condition på flyet, men likevel ikke kommer til å koke vekk når vi kommer fram til Frankrike. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal vi spise taco, og så krysse fingrene for å sovne tidlig på sofaen. Noen ganger er det lettere å sovne tidlig på sofaen enn i senga, hvertfall etter å ha spist middag. Fler som elsker magien med powernaps på sofaen?

4 thoughts on “Reiseantrekket

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top