Den beste plassen

Det var tydeligvis ikke bare jeg som sto opp i dag og måtte svømme til jobb! Så mye snø har ingen av de jeg har pratet med i dag opplevd i Skien før, så det var jo nesten litt eksotisk. Strømmen gikk en liten stund på jobb og siden det var 2 grader ute ble det vanndammer opp til anklene når man tråkken gjennom snøen. Heldigvis for meg bor jeg rett ved jobben, og vi passet på å la porten stå åpen i går, så for oss ble ikke være noe problem. Bare litt ekstra med måking for at bilen skulle få komme seg ut i morgen.

Jeg tenkte egentlig å skrive dette innlegget for å vise frem den vise frem den deiligste plassen å sitte på jobb. Man kan ikke sitte der lenge uten å få vondt i ryggen, men det er godt å variere litt. På denne plassen kan man få naturlig utelys og man kan sitte og se på alle menneskene som går forbi ute mens man jobber. 

BaLkBpuDDnl

Det nederste bildet er hentet fra Instagram, og ikke tatt i dag! 

 

2 thoughts on “Den beste plassen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top