Reiser av sted igjen

dav

Jeg kom hjem fra Frankrike på lørdag og drar igjen allerede i dag! Akkurat nå er hele familien min i Portør, og jeg gleder meg veldig til å dra dit jeg og. Det er den eneste plassen i verden som jeg aldri føler jeg blir “mett” på å være, om det er forståelig. Derfor blir det veldig fint å dra dit i dag, selv om det selvsagt er litt dumt å dra fra den nye leiligheten igjen med en gang. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg skal til en plass som alltid har føltes som hjemme, og det er noe av grunnen til at jeg aldri blir lei. Huset ble bygd av min tippoldefar, og derfor er det så mye familiehistorie som ligger i veggene. Jeg føler en så sterk tilknytning til plassen, og min største drøm som barn var å kunne bo der selv en dag. 

dav

I på hytta vår er det ikke internett, men jeg skal prøve å få publisert noen innlegg når vi drar inn til Kragerø likevel. Takk og lov for forhåndspublisering!

dav

Nå er jeg klar for bading, fisking, båtkjøring og avslapping. Ha en fin uke, alle sammen!

10 thoughts on “Reiser av sted igjen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top