Bullet journal: Februar

Bullet journal for februar

Velkommen februar, årets korteste måned! Den aller siste vintermåneden og dermed kanskje den siste måneden vi kan stå på ski og slalåm. Så det må vi prøve å få gjort.

Ellers er det jo lite konkrete planer for måneden, siden det er pandemi, men vi skal nå nyte den likevel!

Jeg har dratt fram fjorårets Bullet Journal, og bladd meg videre for å fortsette den i året som kommer. Jeg er ikke veldig flink, har ikke 1000 ulike tegnesaker eller tengeskills, og bruker heller ikke daglige moodtrackere eller tegner hvor mange vann jeg drikker illustrert med et vannglass hver dag. Men en helt grei og motiverende oversikt har jeg likevel! Jeg setter mål for måneden fordelt på kategoriene “Helse”, “Kjærlighet”, “Jobb” og “Annet”, og setter opp en rengjøringstracker på siden. Har jeg mål som kan trackes, så skriver jeg også dem ned på venstre side.

Bullet journal for februarBullet journal for februarBullet journal for februar

Mål for februar

Helse

✓ Trene tre ganger i uka

✓ Daglig pushups

✓ Leggetid før klokka 12

✓ Tre veggismiddager i uka

Kjærlighet

✓ Feire valentinshelga

✓ Sende ut “Save the date”-kort

✓ Booke ny time for kjoleprøving

✓ Ringe de jeg er glad i ❤️

Karriere

✓ Dra på et inspirerende webinar

✓ Lese meg opp mer på css og vue og andre frontend-ting

✓ Finne punkter jeg setter pris på med arbeidsplassen min

Annet diverse

✓ Finne blogginspo

✓ Få ned boliglånsrenta

✓ Holde kodekurs i uke 8

✓ Lage dyrkeplan for 2021

✓ Lage et nytt spisebord

 

Bullet journal for februar

Rengjøringstracker for Februar

Ukentlig:

Støvesuge
Vaske bad
Bytte alle håndklær

Annenhver uke:

Skifte sengetøy
Rydde kjøleskap
Vaske kjøkkenvask og skapdører

Månedlig:

Støvtørke hyller og lister
Vaske gulv
Rydde kjøkkenskuffer

Bullet journal for februarBullet journal for februarBullet journal for februar

Nederst på høyre side står det skrevet “Små gleder” og “Sanger”. Jeg skal jeg underveis i løpet av måneden fylle ut ting jeg opplever som gjør meg glad, og sanger som preger hverdagen min.

Bullet journal for februar

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top