Tidlig morgen, Oslomøter og ballettforestilling

Antrekk

Nå sitter jeg på toget på vei til Oslo for en hel dag med møter. Dagen startet allerede klokka 04:55 da vekkerklokka ringte, og etter det har det gått litt slag i slag. Jeg mener at når klokka fortsatt viser 04 er det et tegn på at det er midt på natta. Det er ikke meningen at man skal stå opp så tidlig. Men jeg fikk dratt meg opp, sminket meg, spist frokost og gjort alt klart til dagens tur vekk fra Grenland.

I dag kommer dagen til å gå med til mye møter, helt fra halv ti til fire. Vi har slike faste kundemøter i Oslo med samme kunden hver tredje uke for å møte hele utviklingsteamet, snakke med kunden ansikt-til-ansikt og diskutere oppgaver for de neste tre ukene.

Etter møtene går togturen hjemover, og med det samme jeg kommer hjem skal jeg kaste i meg noe middag, skifte og så komme meg av gårde på ballettforestilling. Elisabeth har nemlig fått gratis billetter, og jeg er så heldig å få være med henne!

Jeg har aldri vært på balletforestilling før. Det er visst klassisk ballett, og de skal vise fram originalversjonen av Svanesjøen. En kollega av meg fortalte at dersom jeg aldri har sett ballett før er det perfekt å “starte” med klassisk ballett der det er enkelt å forstå innholdet og historien. Så jeg ser veldig fram til det, selv om det blir en lang dag med mye på programmet.

 

Og en liten ting: Kan vi plis slutte å skjelle ut konduktører fordi toget har tekniske problemer og kommer for sent? Tekniske problemer skjer. Skal toget da bare kjøre på og risikere en ulykke? Det hjelper i hvert fall ikke å kjefte på en stakkars person som bare prøver å gjøre jobben sin. Hvis du syns det er så grusomt at du kommer for sent på jobb, så send en mail til Vy. Ikke ødelegg arbeidsdagen til folk. Takk.

Bordpynt

2 thoughts on “Tidlig morgen, Oslomøter og ballettforestilling

  1. Så gøy med ballettforestilling 🙂 Jeg har ikke vært på mer enn en, men det var i tillegg i St Petersburg 🙂 Forresten, jeg våkner av meg selv hver morgen FØR 5 jeg 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top