OOTD: Comfy jobbantrekk

Komfortabelt jobbantrekk

Jeg må bare si med en gang at vi endelig er ferdige med å bygge platting i hagen! Det gikk mye raskere enn først antatt. Det ville selvsagt gått enda raskere om jeg skulle hatt fullstendig ansvar for byggeprosessen, men da ville den vært skranglete, stygg og holdt ca. ett år, så jeg er veldig glad for at Martin gjentok setningen “Hmmm, nei. Vi trenger nok en fot til” sånn tjue ganger etter vi trodde vi var ferdig med grunnmuren. I tillegg har vi hatt Rikkes perfeksjonisme som har sørget for at vi alltid har hatt nøyaktig en skrue mellomrom mellom hver planke og Øysteins sterke meninger om hva som vil se best ut estetisk. Det har sørget for et nydelig resultat!

Ellers rusler arbeidsdagen avgårde som vanlig, og selv om jeg er på hjemmekontor prøver jeg å se noen lunde OK ut i klærne. Det trenger ikke være så vanskelig. Dette antrekket her er et av favorittene mine, for det inkluderer bare en veldig løs og digg jumpsuit med en løs blazer over. Jeg føler meg og motivert for arbeidsdagen, samtidig som ingen ting strammer eller sitter ubehagelig. Har du noen lignende hos deg du kan teste ut? Det meste ser plutselig mye mer formelt ut når du slenger over en blazer. Du kan teste med en digg kjole eller en løs bukse og t-skjorte.

Komfortabelt jobbantrekkKomfortabelt jobbantrekk

Hele antrekket er forøvrig arvet eller lånt. Blazeren har jeg overtatt og jumpsuiten er lånt av Elisabeth. Hun var usikker på om hun skulle gi den vekk, siden hun ikke bruker den så mye mer. Men hun fikk seg ikke til å kvitte seg helt med den. Da ble det en god løsning at jeg fikk låne den inntil videre! Det er et godt tips du kan gjøre med dine venninner også. Husk bare å skriv opp et sted alt dere låner hverandre, hvis ikke går man fort i surr.

Komfortabelt jobbantrekk   Komfortabelt jobbantrekk

Ha en kjempefin fredag i morgen, og ta på deg noe fresht og fint for å feire helgen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top