Mål og planer for november

Kaffemorgen

Velkommen kalde og koselige november!

Er dere klare for den aller siste innspurten før advent? Jeg kjenner at det kom veldig brått på, hele høsten har bare flydd av gårde. Det er så mye jeg vil gjøre denne måneden, og jeg håper jeg får tid til alt uten å bli helt utslitt av det.

Jeg ønsker at huset mitt skal være rent, jeg vil lage gaver til jul, jeg vil treffe venner (ti nærkontakter og alt det der ja) og ikke minst ha tid til å bare roe heelt ned og slappe av med kakao og serie eller bok.

Jeg vil gjøre ferdig alt av stressende arbeid før jul, slik at jeg ikke trenger å tenke noe på det når desember endelig kommer. Og før jul skal jeg i tillegg preppe meg klar med en minimalist-utfordring, slik at hodet og hjemmet er klart for all den nydelige maksimalismen jula har å by på, hehe.

Kaffemorgen

Mål for november

Helse

✓ Teste ut meditasjon

✓ Gå tur før hjemmekontor

✓ Trene to ganger i uka

Kjærlighet

✓ Skrive julekort til desember

Karriere

✓ Benytte “brain dumping” mer

✓ Begynne å fokusere med på grønnere nettsider

Annet diverse

✓ Lime inn bilder

✓ Handle inn julegaver

✓ Skaffe en julekalender

✓ Få Yarisen ut på nabobil.no

✓ Fortsette ny spalte på bloggen

✓ Teste ut minimalist-challenge

 

Kaffemorgen

Ha en nydelig november!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top