Status: Tilpasser oss godt

Bengalkatt

Hjertelig god søndag alle sammen!

Hvordan er formen? Hvordan er situasjonen din?

Denne uka har vært merkelig, og det som kanskje er aller rarest med det hele er hvor fort jeg merker at jeg tilpasser meg situasjonen. Hvor flinke er ikke egentlig vi mennesker til å tilpasse oss en ny hverdag? I starten syntes jeg det var ordentlig hardt å ikke skulle se venner, kollegaer og familie. Jeg følte at jeg holdt på å gå på veggen. Men nå, etter bare en uke, merker jeg at jeg har klart å bli vandt med situasjonen. Det er ikke i tankene mine at jeg skal spørre venninnene om de vil komme på vinkveld, at jeg skal spise lunsj på Sitt Ned på kollegaene mine eller at jeg og Øystein skal på kino sammen. Det er ikke et alternativ, og derfor ikke et behov eller et savn. Det er slik det er, vi skal være inne, og det er helt greit.

I starten av uka var jeg mer frustrert. Det har vært litt smånaging her hjemme, men vi har funnet gode måter å komme i godt humør igjen. Og i dag har vi kun sittet inne og sett på Ringenes Herre hele dagen. Før ville det ført til en haug med frustrasjon, dårlig samvittighet over å ikke utnytte helgen og massiv rastløshet, men nå er det bare fint. Vi har kost oss så mye, og det tror jeg er viktigere enn noe annet akkurat nå. Finn ut hva som får deg til å kose deg også.

BengalkattRingenes Herre

I går skulle jeg feiret 25-årsdagen min med vennene mine, men istedenfor skal jeg feire den over Discord neste helg. På fredag hadde vi lønningspils med jobben etter klokka fire, også på Discord. Vi spilte morsomme spill sammen og hadde det veldig gøy! Vi tilpasser oss en ny hverdag, og det er så viktig. For vi aner ikke hvor lenge vi skal gjøre det på denne måten, og da kan man ikke henge igjen i gamle vaner. Vi må alle tilpasse oss. Alt det morsomme og spennende vi hadde planlagt for i år må nok flyttes til neste år. Det store eventyråret jeg og Øystein skulle ha, der vi skulle utforske alle Norges spennende begivenheter både på land og i havet, kan hende må vente, og det er helt greit. Livet er langt og det kommer et neste år.

InteriørInteriør

Og så syns jeg 2021-russen kan invitere med seg 2020-russen på sin feiring neste år, så vi slipper å høre på gråten deres noe mer, og de får brukt de fine bussene sine. Vær litt rause med dem.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top