Tise it #2

Jeg hadde et innlegg forrige måned om akkurat det samme. Det slo godt an, og det var i tillegg gøy å lage. Jeg vil slå enda et slag for brukt-shopping med dette innlegget her. 

Selv elsker jeg å kjøpe brukt eller arve noe som kan passe inn i mitt hjem. Det er spesielt gøy med møbler man kan fikse litt på, så blir de plutselig til noe helt nytt! Og klær er jo samme greie. Man kan få nesten helt ubrukte klær til ekstreme rabatter.

Så her er Tise-wantsene jeg har funnet:

Løp og kjøp! 

Har du handlet på Tise før? 

15 thoughts on “Tise it #2

  1. morsmiddag: Ja, finn.no er jo den gode og gamle plassen for å handle “vintage” lenge før det ble kult 😀 Bra du holder bruktmarkedet i gang!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top