Tegning er makt

WebinarWebinarWebinar

Noen ganger er det deilig, og også ganske nødvendig, med et avbrekk fra vanlige arbeidsoppgaver. Derfor anbefalte sjefen min oss alle i Aplia til å sjekke ut et webinar Knowit hadde lagt ut, som het “Tegning gir superkrefter” 🦸🏼‍♀️  Et webinar er et seminar bare på nett. En slags forelesning eller presentasjon. Jeg har vært veldig lite på webinar, og skal innrømme at jeg ofte blir veldig trøtt og lei fort av å sitte på en skjerm mens noen skal inspirere meg. Men denne gangen gikk det faktisk veldig bra! Webinaret handlet om å bruke enkle tegninger til å formidle ting. Om hvordan små illustrasjoner kunne forklare mer enn mange ord, og hvordan man enkelt kunne fortelle om følelser, systemer, forbindelser og historier uten et eneste ord, men kun med små pennestrøk. Hvor enkel kan tegningen min være for at folk skal forstå den? Det kan anbefales om de skal arrangere fler, for jeg gleder meg allerede til å ta i bruk de nye tegneteknikkene, haha.

Webinar
Her fant jeg akkurat ut av headsetet ikke var på, så det ble avspilt med høyeste lyd fra Macen istedenfor.

Det er ordentlig fredagsstemning i hjemmet her nå, og jeg trengte virkelig dette avbrekket for å komme meg videre på den litt for lange veien mot helg. I kveld skal jeg feire bursdagen min online, så det blir jo noe ganske nytt! Vi må alle tenke alternativt, og det jo ikke vits at ting stopper 100% opp. Selvsagt skal jeg ikke treffe noen fysisk for bursdagsfeiring, men mange har sagt ja til å skåle med meg via internett, så jeg satser på at det blir koselig. Man kan fortsatt spille enkle, online spill sammen og ha drikkeleker, selv om man ikke sitter i samme stue.

Webinar

God helg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top