En helt perfekt bursdag!

Bursdag

I dag har jeg buuursdag🎈 Og for en fin bursdag det har vært! Alt har bare vært så superbra, fra morgen til kveld!

Dagen startet med at Øystein lagde pannekaker til frokost, og de ble kjempegode. Det ble ingen pakkeåpning på meg, for jeg har allerede åpnet alle pakkene mine, hehe (det var verdt det). Deretter fant vi fram potetgull og godteri og satte på Hobbiten: En uventet reise på TV’en, mens vi spiste og koste oss. Jeg bakte en kake som ble sykt stygg, men som smakte veldig godt!

Da filmen var ferdig bestilte vi sushi fra Dattebayo, som denne helga leverte på døra gratis. De tilbød også vipps-betaling, så kontakten var på et minimumsnivå. Vi satte på enda en Hobbiten-film likegodt, og var rimelig stappmette da vi var ferdige med å spise. Derfor gikk vi oss en luftetur, og så spilte vi litt kort da vi kom hjem.

BursdagBursdagBursdagBursdag

sushi

Nå syns jeg det var deilig å bare slappe av med å blogge og se på TV, for vi har jo vært sammen hele dagen. Ha en veldig fin kveld videre, alle sammen!

Åh, forresten! Slik så det ut da vi feiret den på fredag (man må jo ha en ordentlig bursdagsfest, selv i disse dager):

Bursdag

2 thoughts on “En helt perfekt bursdag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top