Vi har bursdag!

Den kjære bedriften jeg jobber for, Aplia, fyller 10 år i dag! Vi feiret med kake, eplemos, brus, makroner, godis, blåbær og alt mulig godt! Det var fryktelig koselig, og vi fikk besøk av kunder og samarbeidspartnere. Det er veldig gøy å treffe folk du vanligvis bare mailer med og jobber seriøst med i en sosial setting. 

Se så fine kaker! Den ene er en kodekake, og den andre er logoen vår.

Det er bra med litt variasjon i jobbhverdagen. Jeg personlig skulle ønske vi hadde bursdag hver dag. 

Selv om jeg bare har vært i bedriten et år, føler jeg meg virkelig som en del av “familien”. Vi er elleve stykker og en skikkelig sammensveiset gjeng. Da er det ordentlig koselig å feire slike ting som dette sammen!

Ha en flotters dag videre! Superklar for fredag i morgen.

4 thoughts on “Vi har bursdag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top