OOTD: Korona-proff

Dressoutfit

God mandag!

Selv om det er unntakstilstander i landet betyr ikke det at man trenger å bare gå i joggebukse og aldri fikse seg litt. For meg er det alfa omega for motivasjonen, at jeg i hvert fall føler at jeg gjør en jobb, og ikke bare går rundt og loffer hele dagen. Det hjelper veldig for å holde på arbeidsdag-strukturen, når man skifter av seg jobbklær etter en lang arbeidsdag, og så tar på seg ordentlige klær igjen når man skal starte på neste morgen.

DressoutfitDressoutfitDressoutfitDressoutfit

Nå for tiden er jeg veldig glad for at jeg har mange komfortable, men fine bukser. Billige dressbukser har en tendens til å være laget i et veldig digg stoff, som ikke skiller seg så altfor mye fra vanlige joggebukser. De bare ser mye mer fancy ut. I tillegg er det jo ingen som legger merke til om det mangler en BH under skjorta når du kun skal vises på videokonferanser. Dermed har det blitt enkelt for meg å sette sammen antrekk som får meg til å føle meg fresh og “på”, uten at det går ut over komforten på hjemmekontor. Av det jeg har på meg her er skjorta og blazeren kjøpt på Fretex, og buksa kjøpte jeg i 2017, så den selges ikke mer. Så dette er kanskje et lite givende innlegg hvis du er ute etter konkrete plagg, sorry for det.

Jeg slenger ved et par bilder som illustrerer problemet med selvutløser som fotograf, just for fun:

Dressoutfit - failet bildeDressoutfit - failet bilde

Flere som er enige i antrekket betydning for høy motivasjon?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top