Prosjekt: Kontroll

Helgas prosjekt er å få litt kontroll her hjemme igjen. De siste ukene har det skjedd så mye, og jeg har slitt litt med lite overskudd. I helga skal jeg derfor ha som prosjekt å gjenvinne kontroll her hjemme ved å følge en veldig enkel liste over ting som MÅ gjøres før eller siden.

 

Prosjekt: Kontroll

– Rydde stua
– Støvsuge stua
– Vaske gulvet
– Tømme boden
– Rydde inn igjen i boden
– Skifte sengetøy
– Vaske sengetøy
– Støvtørke
– Sortere papirer
– Kaste papp
– Pante
– Sortere ut ting til uteboden
– Få ny bank-ID
– Betale regninger
– Legge inn i budsjett
– Ha en aktiv time

Hvis jeg greier alle disse punktene i løpet av helga kommer jeg til å starte neste uke med hodet langt over vannet, og jeg kommer til å være mye mer produktiv og ha overskudd. Det er det deiligste med å ikke reise vekk i helga, det å faktisk ha tid til å gjøre alle de tingene som noen ganger kan være en liten kamp å komme i gang med. Men når man først har begynt blir alt mye enklere! Det er som en propp som bare må løs.

I tillegg er jeg så heldig at jeg bor med en annen som kan hjelpe til med alle punktene. Det er jeg veldig glad for, for det er jo helt klart ingen selvfølge.

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top