Nytt prosjekt på gang

Nå har jeg igjen kastet meg ut i et nytt og gøy prosjekt!

Det er snart et år siden jeg malte tre stoler gule (les om det her), og jeg har vært veldig fornøyd med de stolene inntil ganske nylig. For det første har den ene rett og slett brekt. De er i så dårlig kvalitet at beina på den ene bare brakk av, og det er umulig å fikse den. Når jeg har gjester på besøk er de redde for å sette seg på stolene, for de er bekymret for at de skal falle fra hverandre.

Dette har gjort at jeg har innsett at vi trenger noen nye. Det er med et litt vondt hjerte, for jeg har hatt de andre stolene siden jeg og Øystein flyttet inn i den første leiligheten sammen, og vi kjøpte de sammen med bordet for bare 100 kr. Men all fornuft tilsier at det trengs en forandring.

Gamle stolerGamle stolerGamle stoler

Her om dagen kom jeg over disse stolene på Finn.no, og jeg ble overbevist om at jeg måtte ha dem med det samme. De utfyller alle krav: robuste, slitesterke, fine og billige. Og vi fikk dem! I dag var vi og hentet dem, og jeg har allerede begynt på prosjektet med å få dem perfekte til stua vår.

Kan noen gjette hvordan disse vil ende opp?

7 thoughts on “Nytt prosjekt på gang

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top