DIY

På maleballen igjen

Akrylmaling

Det er rart dette med “lockdown”, hvor fort malepenslene dukker opp igjen. De bare “Heihei, oss har du ikke brukt på en stund..”.

Jeg har hatt litt behov for å male veldig enkle ting i det siste, sånne malerier som bare tar opp til en halvtime å male og som ikke krever så mye ferdighet eller utstyr. Når det man trenger er noen ekstra tykke A4-ark og litt hamstring av maling på Søstrene Grene, da er veien kort fra Youtube til vegg.

Nå har jeg testet en del ulike, enkle videoer, og har bygd inn film til dem alle lenger ned i innlegget her. Ikke døm meg for mitt resultat, jeg maler for gøy! Det anbefales at du også gjør. Så skaff litt maling og et par pensler, så følger du også noen av disse youtubevideoene. På null komma niks er du en filosoferende kunster som lever av luft og rødvin.

Akrylmaling  Akrylmaling

Akrylmaling

Akrylmaling

Akrylmaling

Akrylmaling

Akrylmaling

Noen som fristet å prøve ut?

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top