New in: Konglelampe

Vita Silvia Lampe

Jaa, så er jeg kanskje bitte litt basic i interiørstilen min, men jeg er så utrolig fornøyd med den nye taklampa jeg hentet hjem tidligere denne uka. Jeg fikk lyst på den allerede for et halvt år siden, og har siden sett etter den på Finn, Tise og markedsplassen på Facebook. Jeg har ventet på at den skal komme på tilbud, og på det perfekte tidspunktet, men så oppdaget jeg at den holdt på å gå ut av sortiment. I tillegg truet Øystein meg med at hvis ikke jeg snart kjøpte en ny lampe til soverommet, kom han til å kjøpe nye lyspærer til den eksisterende lampa der inne (og de er dyre). To av tre pærer har vært utgått i lang tid nå, så jeg skjønner frustrasjonen hans. Men da dro jeg endelig ned på Lampehuset og bestilte en slik pen lampe som jeg har ønsket meg lenge.

Vita Silvia LampeVita Silvia Lampe

Og nå henger den og lyser opp soverommet vårt og ser så peeen ut! Jeg eelsker den! Den har sånn perfekt lys som det går an å lese til, men det er varmt og lunt, så den er veldig søvndyssende. Det passer perfekt til kvelden. Nå syns jeg soverommet er komplett! Hva syns du?

Vita Silvia Lampe

2 thoughts on “New in: Konglelampe

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top