Soverommet vårt – Før og etter

Tenk at det nå bare er én dag igjen til helg! Denne uka har gått skremmende fort, sikkert fordi vi har hatt så veldig mye å gjøre. Leiligheten begynner endelig å falle litt på plass, og det er jeg glad for. Skuldrene er i ferd med å bli senket, sakte men sikkert. Nå går det an å leve her!

På tirsdag ble vi helt ferdige med soverommet etter å ha malt to strøk og pusset opp et par IKEA-kommoder. Vi valgte å beholde panelveggene, så det tok lang tid å male dem, siden vi ikke kunne bruke rulle på alt. Men herlighet så fornøyd jeg er. Jeg syns det er helt sinnsykt at det ble så bra som det ble. Det er akkurat slik jeg ønsket det. Jeg sa høyt i går; “Øystein. Tenk at dette er VÅRT soverom…” mens jeg så meg rundt måpende etter vi hadde fått inn sengen. 

Før

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tenk at noen IKEA-kommoder kan ta seg så bra ut med bare et par strøk maling. Og tenk at jeg har klart å skaffe meg dette pene soverommet. Er det dårlig å skryte så fælt av egne ting? Det blåser jeg litt i, jeg er over meg av begeistring. Dette må være det beste med å ha kjøpt egen leilighet, at jeg har kunnet gjøre nøyaktig det jeg selv ønsker med veggene mine. 

Veggfargen er Bondeblå fra Jotun.

Hva syns du?

20 thoughts on “Soverommet vårt – Før og etter

  1. Evelin: Tuusen takk! Jeg syns selv jeg er kjempeheldig, for det er mitt drømmesoverom 😀 Det var bare litt maling og pynteputer som skulle til!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top