Vinterhjem

God onsdag!

Vi har kommet oss over midtveis gjennom vinteren allerede, og så fort det går. Her i Skien er det ordentlig fin vinter nå med perfekte temperaturer og masse fin, hvit snø.

Jeg liker vinteren, alt er fint, hvitt og stille. Jeg liker å sitte hjemme mens snøen daler utenfor vinduet. Jeg liker å gå på skiturer og gåturer i en kramme snøen. Jeg liker hvordan huden i ansiktet prikker når man går inn i varmen igjen.  Jeg nyter ordentlig godt denne årstiden!

Jeg liker å ha det lyst, rent og fint hjemme. Med gode tepper og puter, og ikke minst mange lamper til sene TV-kvelder.  Slik ser det ut hjemme hos meg nå:

Interiør

Nå skal jeg lage middag og begynne på den tiende sesongen av Big Bang Theory. Jeg sluttet å se den serien da jeg flyttet hjemmefra, og ser derfor alt på nytt. Det er trist å begynne på sesong 10 allerede, for det går såå fort! Det er en altfor enkel serie å bare ha på i bakgrunnen, og jeg ler faktisk ofte høyt av den, haha!

8 thoughts on “Vinterhjem

  1. DIGGA bordet og stolene! 😀 Gjør seg med en sånn fargeklatt 🙂

    Jeg liker ikke vinteren og snøen som daler *samboer med en som brøyter* 😛

    1. Tuusen takk! Jeg har malt bordet og stolene selv 😀 Kjøpte de brukt for en 100-lapp!
      Nei, da forstår jeg jo det veldig godt! Jeg syns det er så lite ork for egen del at det ikke gjør noe med litt snø 😀

  2. Åhh så utrolig fint du har det! Har du lagt ut et innlegg før om hele boligen? Hadde vært gøy å se! 😀 Og jeg eeelsker Big Bang Theory, hater egentlig komiserier, men akkurat den er så bra!

    1. Jeg har planlagt leeenge å lage en video av hele boligen, men har enda ikke surret meg til det, haha! Men jeg har flere innlegg med bilder under “Hjem og interiør”-kategorien 😀 Tusen takk for koselig kommentar!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top