Hyttetur og jobbreise

Antrekk

Nå er jeg endelig hjemme igjen etter en litt travel tid med mye farting. Det startet på fredag med en kjempefin hyttetur til Rauland fra fredag til søndag, og så dro jeg rett på jobbtur til Oslo fra mandag til i dag. Jeg gleder meg til å være hjemme resten av uka, og til en skikkelig avslappende og deilig helg.

Jeg kjenner at hodet er ganske kokt etter to fulle dager med kundemøter, selv om det også har vært koselig. I går tok kunden med oss ut for å spise på Olivia i Oslo, en kjempefin italiensk restaurant med tre retters middag. Så jeg kan definitivt ikke klage på oppholdet! Hotellet vi har sovet på var også over all forventning, med deilige senger og en stor hotellfrokost. Likevel var vi kjappe på toget når dagens program var ferdig for å komme oss hjem til Skien igjen, og nå skal Øystein lage middag til meg og han, og vi skal se på The Handmaids Tale (ja, bedre sent enn aldri).

Jeg kommer sterkere tilbake til bloggen når jeg har fått slappet av litt og fått kontroll over leiligheten igjen. Akkurat nå er det masse klesvask som står på programmet, og jeg ble aldri helt ferdig med å pakke ut etter hytteturen før jeg måtte dra videre.

Hotellfrokost

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top