2019 i bilder

Limer inn bilder i fotoalbumLimer inn bilder i fotoalbum

Nå ble jeg akkurat ferdig med å lime de siste av de 500 bildene jeg fremkalte for det siste året som har gått. Det har tatt mange timer, men det har vært koselig, med adventskalender og julefilmer på TV. Jeg fikk akkurat plass til alle bildene for 2019 i ett album, men kom på etterpå at jeg jo må ha plass til julebildene og.. Tipper jeg må kjøpe inn et lite minialbum for “Julen 2019”, og ha det liggende separat.

Grunnen til at jeg fremkaller bilder og bruker såå mye tid på å lime dem inn i album, er fordi jeg virkelig ser en stor verdi i å ha dem der. Jeg ser aldri gjennom bilder fra ungdomsstiden, med mindre de tilfeldigvis er fremkalt. Bare fordi bildene kun ligger rundt omkring på facebook, i google foto, på en harddisk eller andre plasser det er kronglete å finne fram til dem. Men nå har jeg hele studietiden min og årene etterpå i bokhylla, og det er så lett å dra fram og mimre i dem.

Jeg har lyst til å kunne se tilbake på livet mitt om 50 år. Jeg har lyst til å vise fram det jeg opplevde. Jeg vil huske hvor mange fine mennesker jeg kjente. Derfor bruker jeg så mye krefter og stresser så mye med dette. Fordi jeg vet jeg blir glad for det. Og allerede nå jeg er så fornøyd med jobben som er gjort.

Det anbefales!

Limer inn bilder i fotoalbumLimer inn bilder i fotoalbumLimer inn bilder i fotoalbumLimer inn bilder i fotoalbumLimer inn bilder i fotoalbum

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top