Listelykke

God morgen! 

Måtte stå opp 06:00 i dag, fordi samboeren min måtte dra 07:00 på jobb. Vi liker å stå opp sammen, så vi kan spise frokost sammen. Vi stekte egg og traktet kaffe, og hadde en veldig god start på dagen. 

Til jul fikk jeg en bok av min beste venninne, og den er perfekt for alle som elsker lister. Den heter “Listelykke” og jeg bruker den hver dag. Den har vanlige kalendersider, meny- og handleliste-sider, budsjett, sparemål, oversikt over hva som skal vaskes når, ferieplanlegger, julegaveplanlegger og mye, mye mer. Jeg bruker den hver dag, og på nesten alle sidene kan du fargelegge i de fargene du selv vil. Jeg liker den veldig godt, og den gjør meg motivert. Jeg er en fryktelig distré person, så jeg er avhengig av å skrive ned alt for å få det gjort. 

Jeg googlet litt, og den finnes visst i flere versjoner, så det er bare å sjekke den ut!

Den anbefales hvertfall på det sterkeste for alle som er som meg, som sliter med å holde orden på ting uten å skrive det opp! Perfekt for å se tilbake på når man rengjorde bilen, skiftet sengetøy, vasket ovnen og lignende sist. 

4 thoughts on “Listelykke

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top