Fineste valentinsdagen

Valentinsdag

Good lørdag kveld!

I dag har det vært en skikkelig vårdag med varmt vær, hestehov langs husveggen og sol gjennom vinduene. Dagen har blitt brukt til å komme litt til hektene igjen etter en travel gårsdag.

Dagen startet med en litt rolig dag på jobb. Jeg har slitt med en sak veldig lenge, og den ble endelig helt ferdig og klar for å kunne kvalitetsjekkes av en annen utvikler i går, så da ble det litt ekstra tid til litt kaffedrikking og fredagsprat.

Jeg dro hjem fra jobb litt tidligere, siden jeg visste det var mye som skulle gjøres hjemme, men det viste seg å være en dårlig idé. For da jeg kom hjem var Øystein, samboeren min, i full gang med å gjøre i stand til å overraske meg med blomster, prosecco, donuts og boller, og jeg fikk ordentlig kjeft for at jeg kunne finne på å dra tidligere hjem på selveste valentinsdagen, haha. Men jeg hadde oppriktig ikke forventet det, så jeg ble bare kjempeglad for alt sammen.

Øystein fortalte om den komiske blomsterhandel-turen, der han sammen med 14 andre menn hadde stått tomhendte i kø, mumlet noe til kassedamen om “valentinsdag…”, fått en blomsterkvast i hånden og betalt for innpakking. Det må virkelig være en god dag for rosesalg!

Når proseccoen var tømt lagde vi middag sammen: biff med pastinakkpuré, bearnaissaus, aspargies og sopp. Vi tok oss god tid til å spise opp, fikk oss litt dessert og så bar det ned i 1. etasje der naboene bor. For vi skulle nemlig i bursdagen til Rikke! Det var gull å få avslutte en så fin dag sammen med venner. For valentinsdagen handler om mer enn bare kjærester man er glad i, den handler også om venner og familie man er glad i.

ValentinsdagValentinsdag

Ha en fin lørdagskveld videre!

6 thoughts on “Fineste valentinsdagen

  1. Ja, jeg dro fra samboeren min i helga for å være på hyttetur med søster og bror 😀 søskenkjærlighet 🙂 Koselig dere hadde det da! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top