Scrap-poster

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg vet ikke egentlig om scrap-poster er et ord (nei, det er vel ikke det), men siden scrapbook er et ord, så kan vel scrap-poster være det? Altså en scrap-poster funker på samme måte som en scrap-book, bare det er en plakat. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har begynt å lage en scrap-poster! Jeg fant frem noen gamle interiør-magasiner, klippet ut de kuleste ideene og detaljene, malte en papplate hvit og begynte å lime ideene på bit for bit. Posteret begynner sakte, men sikkert å ta form. Jeg har nesten akkurat begynt, så det er mye hvite flekker igjen på posteret. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så dette er et tips for alle som har gamle magasiner liggende og trenger å få samlet alle de beste ideene, tankene og drømmene på samme sted!

Noe å vurdere selv?

8 thoughts on “Scrap-poster

  1. Jeg har en hel bok jeg som jeg holder på med sånne ting i! 🙂 Når det kommer til interiør, jeg drømmer meg bort i hvordan jeg vil ha det når jeg etterhvert finner et sted å bo! 😀

  2. Veldig fint! Vision board eller collage er jeg vant med å kalle det, og veldig passende med mitt innlegg i dag. Håper det går greit at jeg henviser til innlegget ditt i mitt i dag! Det handler nemlig om å la deg selv drømme.

  3. Ja, jeg har holdt på med min i mange år! 😀 hehe mye jeg ikke skjønner den dag idag at jeg syns var fint, så morsomt å gå tilbake å se hvordan stilen min har forandret seg! 🙂

  4. Therese Bråthen: Så gøy det høres ut! Kanskje jeg må skaffe en bok og begynne å ha det der istedenfor, så jeg og kan se på historikken! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top