Sommerfrisyren

Jeg har kjempedilla på fletter om sommeren, og i Frankrike var svigerinnen min snill nok til å flette håret mitt. Jeg syns de ble så fine! De holdt hele natten og hele dagen etter.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Blomstene i hagen matchet genseren min, og da måtte jeg jo plukke noen og pynte flettene litt. Dette blir definitivt årets frisyre for meg. Det er veldig deilig å få håret vekk fra øynene, uten at det tynger i hårfestet slik hestehale ofte kan gjøre. OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har du en sommerfrisyre for i år?

16 thoughts on “Sommerfrisyren

  1. Jeg begynte å flette håret mitt som 19-åring, og etter 14 år, har jeg relativt grei kontroll på å flette mitt eget hår. Andres hår derimot!
    Utrolig fint, og vakkert med blomstene satt inni!

  2. Så fint håret ditt er! Å nydelig flette 🙂 Jeg klippet håret mitt i en klassisk halvlang bob nå for ikke så lenge siden, så det ble vel sommerfrisyren min i år tror jeg! 🙂

  3. Maiken Johnsen: Jeg trodde ikke selv jeg kunne ha sånne fletter, så har ikke hatt det så mye før. Men det viste seg at det ikke var så stygt som jeg trodde!

  4. Ingrid; voksen tilslutt: Jeg var ganske god til å flette før, men har mistet den evnen, hahah! Kanskje jeg må finne tilbake til den?
    Tusen takk <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top