Ski-frokost, julemarked og julegrøt

Adventspynt

God lørdag ♥︎

I går ble det et rimelig sent blogginnlegg. Jeg startet egentlig å skrive det tidlig, men så fikk jeg plutselig melding om en feil i koden min som skulle ut på en live nettside i dag, så da var det bare å lukke PC’en, dra på vinterklær og komme seg ned på kontoret.

Jeg brukte fire timer av den deilige fredagskvelden foran jobb-PC, og var hjemme rundt halv elleve på kvelden. Det sureste var at da jeg endelig var ferdig med alt og skulle dra hjem, så hadde himmelen åpnet seg og jeg måtte gå hjem i regnet uten paraply eller regnjakke… Surt! Men resten av kvelden ble fin med juleserie på TV og litt fotoalbumjobb.

AdventspyntAdventspyntAdventspynt

I dag morges hadde vi en ordentlig deilig adventsfrokost med varme rundstykker, masse pålegg, god kaffe og ski på TV’en. I dag skinner sola gjennom vinduene, det er varmt og godt i leiligheten, Norge er (som alltid) suverene på ski og Luna tripper rundt som verdens mest fornøyde katt. Hun sliter litt for tiden, siden det har regnet så mye. Da får hun ikke vært ute, og da kommer rastløsheten fort. I dag som hun har vært utendørs og fått oppmerksomhet hele dagen, har hun ikke gjort noe som helst ugang. Hun virker rett og slett fornøyd og blid hele tiden.

Bengalkatt

Nå skal jeg en tur ned til sentrum for å sjekke ut julemarkedet i byen. Det er bare i dag, så det er viktig å benytte sjansen når den først er der! Kanskje jeg finner årets julekule der? Jeg har bestemt meg for å kjøpe minst én perfekt og fin julekule i året, slik at jeg ender opp med mange forskjellige fine kuler når jeg en gang i framtiden skal ha eget juletre.

I kveld får vi besøk av en gjeng til årets julegrøt. Jeg skal lage gløgg, og ha en mandel i grøten, i tradisjon tro. Jeg gleder meg veldig, og satser på at det blir gooood stemning i kveld!

AdventspyntAdventspyntAdventspyntAdventspyntAdventspyntAdventspyntAdventspyntAdventspyntAdventspyntAdventspyntAdventspynt

Ha en fin lørdag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top