To do-list: Uke 34

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Da var det mandag igjen og fram med Listelykke-boka! Den boka må seriøst være det mest fotograferte objektet på bloggen, haha. Takk Silje, som ga meg den til jul. Du har gitt meg mange gode bloggbilder.

En ny mandag betyr nye muligheter, og jeg skal starte denne uka med å trene i dag. Det blir deilig å komme ordentlig i gang allerede på mandagen, og jeg føler meg alltid mye bedre når minst én trening er unnagjort tidlig i uka. Ellers har jeg ingen planer denne uka, annet enn at jeg skal på et kajakkurs på lørdag. Det blir nok veldig morsomt, og ikke minst god trening! Og da kan jeg låne kajakker via Turistforeningen framover, dersom jeg ønsker å padle litt. Det er billigere enn om jeg skulle kjøpt egen!

To do-lista for denne uka ser slik ut:

✓ Støvsuge

✓ Vanne blomster

✓ Vaske klær

✓ Vaske badet

✓ Bytte håndklær

✓ Ukeshandel

✓ Støvtørke hyller og overflater

✓ Støvtørke lister

De månedlige oppgavene jeg skal gjøre denne uka er å støvtørke hyller, overflater og lister. Utenom det er resten av punktene de vanlige jeg gjør hver uke.

Ha en fin mandag!

 

10 thoughts on “To do-list: Uke 34

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top