To do-list: Uke 12

mde

Beklager dårlige bilder, jeg sparer til kamera.

God mandag, alle sammen!

Det ble trening rett etter jobb i dag, og det var veldig deilig å komme hjem tidlig, og ha både jobb og trening overstått. Det blir muligens eneste trening denne uka, for det skal skje så mye. Våren er virkelig godt i gang, og vi har trukket ut av hulene våre for å finne på ting sammen igjen denne uka. Og så drar jeg til mamma og pappa på Skedsmo på fredag direkte etter jobb, så noen trening blir det neppe i helga heller!

Dette er på min to do-list denne uka: 

Jeg gleder meg faktisk til å begynne og pakke! Jeg liker å pakke mens jeg hører på radio eller musikk, og bruke good tid. Da kan man planlegge og drømme om alt man skal gjøre i ferien. 

4 thoughts on “To do-list: Uke 12

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top