Uka som gikk – Uke 33

Akkurat nå

Nå skal vi snart dra på en etterlengtet trening. Det har vært litt stille på treningsfronten de siste ukene, selv om et av målene mine for måneden var å komme ordentlig i gang igjen. Men litt trening er bedre enn ingen trening! Jeg syns denne uka har vært veldig komfortabel og ikke minst koselig. Jeg og Øystein har tilbragt masse tid sammen, og det har vært litt etterlengtet.

 

Ukas høydepunkt

Høydepunktet denne uka var faktisk med alle kollegaene mine. Vi hadde lønningspils på fredag, og det var så bra! Timene bare fløy forbi og vi hadde det så gøy. Quizen ble en kjempesuksess og nesten alle på jobb hadde mulighet til å være med. Gleder meg allerede til neste gang!

bty

 

Ukas kos

I går inviterte Elisabeth meg med på Festdager i Skien, som er en slags familiefestival med gratis inngang. Det var massevis av salgsboder, tivoli, matboder og mye annet gøy, og vi spiste lunsj der sammen med kjæresten hennes. Det er deilig å være med sånne mennesker som bare gir energi, slik som disse, og vi hadde det så koselig. 

bty

Ukas høydepunkt på jobb

Det at vi har fått to nye ansatte har vært et høydepunkt i seg selv, for det tilfører så mye ny energi i gjengen! Det er spennende med nye ansikter, nye historier, nye meninger og ikke minst ny kunnskap. 

 

Ukas mest leste innlegg

Det innlegget som ble lest mest denne uka var innlegget der jeg delte mine lagrede snaps det siste halvåret. Jeg syns det var kjempemorsomt å lage, og jeg håper mange syns det var morsomt å se. Jeg hadde aldri i verden turt å dele noe slikt med “alle” for et år siden, men jeg har vokst så mye og orker ikke å ta meg selv høytidelig hele tiden. På bloggen kan det fort bli mye av de “perfekte” bildene, at det er viktig å kompensere med litt stygge bilder sånn innimellom! For de som ikke har sett dem, så er de her

Ukas bilde

Ukas nyhet

Dette har jeg gledet meg masse til å si: Vi skal få katt! Det er så kult, og vi gleder oss masse! Jeg får så mye sommerfugler i magen av å tenke på det, og ser skikkelig fram til å utvide “familien”. Vi har funnet en katt og allerede betalt depositum for henne, og jeg gleder meg så mye til å hente henne. Øystein lyser opp hver gang vi snakker om det, og vi har allerede blitt glad i henne, selv om vi aldri har truffet katten.
 

Ukas spørsmål

Jeg har et spørsmål til alle dere. Vi er fortsatt usikker på hva katten skal hete, og sitter nå igjen med en liten liste over bra kattenavn. Men det hadde vært veldig fint å få litt input på andre kattenavn! Vi leter etter det perfekte navnet, og derfor spør jeg dere: Har dere noen bra kattenavn liggende på lur? Noe annet enn de typiske kattenavnene man finner på alle navnelister.

 

Hvordan har din uke vært?

6 thoughts on “Uka som gikk – Uke 33

  1. Hahaha bildet <3 så gøy med husdyr! Jeg er litt redd katter, men ønsker meg så sårt marsvin :?) jeg hadde en nabokatt i oppveksten som jeg var så glad i da, simba het HUN. De trodde det var en gutt først men valgte å beholde navnet hehe 😀

  2. Grattis med snart pus i hus! Om den har no artig fargemønster kan jo det hjelpe til med å finne et passende navn. Om dere ikke venter noen uker da og ser hvordan personligheten er 🙂

  3. Maiken Johnsen: Åå, marsvin er så søte 😀 Jeg syns katter er så herlige, for de kan klare seg så godt, man får mye kjærlighet av de, og de trenger ikke så mye jobb! Hahah, samme skjedde faktisk med en venninnes katt. Den ble hentende Jente-Rolf 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top