To do-list: Uke 21

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Merk den nydelige stolen jeg har pusset opp 

Det var så deilig å våkne opp til fri på en mandag. Hvordan bedre starte en uke? I dag har jeg og Øystein i tillegg 3-årsdag, så vi skal på kino og bestille noe god mat etterpå. Det blir en ordentlig bra dag! 

Det skal bli deilig med en litt roligere uke enn de som har vært hittil. Det eneste jeg har i planene er å dra på sommerfest med jobben på lørdag, og utenom det skal jeg bare komme litt inn i rutiner igjen. Jeg vet jeg sier det nesten hver uke, men det skjer så mye for tiden at det er litt vanskelig, haha! 

Uansett, de huslige oppgavene må gjøres, og denne uka er det dette som står for tur:

✓ Ukeshandel

✓ Vask bad

✓ Støvsug

✓ Bytt håndklær

✓ Vask klær

✓ Vann blomster

✓ Skifte sengetøy

✓ Rydde i kjøkken- og kjøleskap

Ha en superbra uke, alle sammen! 

7 thoughts on “To do-list: Uke 21

  1. Åh! Nå fikk jeg også lyst til å male mine stoler gule! Jeg har noen gamle stoler jeg har arvet i fra Oldemor, så jeg må nok tenke meg litt om. De er brune og naturslitte, som har sin sjarm også!
    Ha en fin uke!

  2. Ingrid; voksen tilslutt: Det er jo kjempekult å fornye arvegods og! Men skjønner det er skummelt når de er arvet og ser fine ut i utgangspunktet 😀 Denne stolen fulgte med på kjøpet da jeg kjøpte bordet for en 100-lapp og nå har jeg pusset opp både stol og bord! Veldig lurt istendenfor å kjøpe alt nytt, både for miljøet og lommeboka 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top