Uka som gikk: Bergen, Mamma Mia, grilldressfest og bursdagsfeiring

Katter

Forrige uke var mildt sagt innholdsrik.

Det var én normal dag hjemme på mandagen før vi av private årsaker måtte en tur over til Bergen på tirsdag. Hele onsdagen gikk med til å jobbe på kontoret jobben min har i Bergen, og torsdagen var travel fra morgen til kveld, før jeg reiste jeg tilbake til Østlandet, og til Skedsmo der mamma og pappa bor.

På fredag var det hjemmekontor hos mamma og pappa, før jeg og mamma dro til Oslo direkte etter endt arbeidsdag. Der spiste vi ute og etterpå så vi 💃 Mamma Mia 💃 med min barndomsvenninne Silje og hennes mor. Den kan anbefales på det sterkeste!

På lørdag hentet jeg Øystein på Gardermoen, vi hadde en Burger King-date og vi dro hjem til mamma og pappa for å pakke og lesse kattene inn i reisebur. Så bar det hjemover til Skien igjen, og på veien plukket vi opp Silje, som skulle være med. Det ble tid til en liten time pause i sola, før vi måtte rigge i stand til Ølympiske Leker og bursdagsfeiring av ✨ meg ✨. Vi fikk gjennomført en vellykket Ølympiske leker, for første gang på tre år, og jeg er såå glad for alle som deltok!

I går (søndag) dro Silje hjem igjen, og jeg hadde til sammen te-besøk av fire ulike personer i løpet av søndagen. Søndag er tydeligvis te-dag.

Bilde av meg og mamma

Meg og min mor før Mamma Mia

Ukas høydepunkter

Ukas Fest

Jeg fikk endelig feire bursdagen min etter TRE år uten så mye som en eneste gjest utenom Øystein og to katter, og jeg eeelsket det. Det ble en veldig vellykket feiring, med bursdagssang og det hele.

 

Ukas Restaurantbesøk

Vi spiste ute på Glør i Oslo på fredag, og maten var himmelsk. Det er jo klassisk at steder som bare serverer tre ulike hovedretter vet hva de driver med, og det stemte så til de grader her. Hver eneste munnfull var en opplevelse. Ved siden av hovedretten bestilte vi masse deilig tilbehør, så vi ble gode og mette før Mamma Mia-forestilling

 

Ukas Opptreden

Mamma Mia står sterkt som en av de morsomste opplevelsene på en stund. Det var flinke sangere, dansere, skuespillere og musikere, og showet var skikkelig bra gjennomført! Jeg satt og hadde lyst til å danse med og dra rett hjem for å melde meg på skuespillerkurs, haha.

 

Ukas Kontor

Aplias Bergenskontor er et sted jeg lengter tilbake til allerede. Da arbeidsdagen var endt hadde jeg ikke lyst til å dra. Det var skikkelig god og varm stemning der hele dagen, med bra arbeidsmusikk strømmende gjennom høyttalere i alle rom, supersmash som pauseunderholdning, kollegaer som var enkle å tulle med, en bolle med daimsjokolade på kontorpulten, komfortable saccosekker for fem-minutterne, stilige og nyoppussede lokaler og med treningsrom og basseng i kjelleren. Top notch.

 

Ukas fest

Årets Ølympiske leker / grilldressparty naturligvis 😍

GrilldresspartyBlomster

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top