Interior wants

// Inneholder produktlenker (ikke sponset)

 

Jeg kan ikke si jeg er veldig flink på interiør, men jeg syns det er veldig gøy! Jeg er ikke kresen, men jeg er bevisst på hva jeg selv syns er kult. Jeg har laget meg en palett jeg har lyst til å få i hjemmet mitt, og det vil jeg få til med maling og å lete etter skatter på bruktbutikken. 

Her er det jeg syns er dødskult akkurat nå:

KjøkkenmaskinNotatbokStolOppbevaringsboksSpeilKontaktplastMalingKlessknotter

 

Noe du fikk lyst på?

14 thoughts on “Interior wants

  1. Ingrid; voksen tilslutt: Jeg oog! Dette er en perfekt blanding av alle farger jeg digger 😀 Mangler mørkeblå og petroliumsblå, men noen ganger må man ta litt valg, haha!

  2. Amalie: Jeg har brukt Photoshop 😀 Det var veldig effektivt for å fjerne den hvite bakgrunnen på alle de små bildene jeg la inn, og å flytte på alle lagene rundt omkring 🙂

  3. Jeg digger detaljene og fargene, jeg prøver så godt jeg kan å få inn litt mere farger inne hos meg! Å jeg blir alltid så glad når jeg finner ting som jeg føler passer inn! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top