Bullet journal: Mål og planer for Mars

No problama-kopp

Heiii, bursdagsmåned!

Jeg vet vi er godt ut i mars allerede, så dette innlegget er meget forsinka, men det gjør vel ikke noe. Denne måneden skal jeg nemlig feire 78-årsdag! På grunn av at korona har ført til at de to verste nedstengningene har truffet akkurat på bursdagen min to år på rad, skal jeg nå få hatt en skikkelig feiring av alle tre bursdagene på én gang. Det er aldri for sent å feire bursdag!

I tillegg kommer det til å være litt fokus på bryllupsplanlegging, siden det nå bare er TO måneder igjen til jeg gifter meg. Det er sjukt.

Bullet journal: Mål for marsBullet journal: Mål for mars

Mål for mars

Helse

✓ Sette opp treningskjema for ukene før bryllup

✓ Vaske fjeset hver kveld

Kjærlighet

✓ Trykk opp plakater til bryllup

✓ Prat med prest og organist?

✓ Begynne på spotifyliste til bryllup

✓ Bestille ringer

✓ Skaff pynt til bryllup

Karriere

✓ Tilbringe flere dager på det vanlige kontoret

Annet diverse

✓ Lese litt hver morgen

✓ Feire bursdag

✓ Overføre alle kontoer og sånn til Nordea

 

Bullet journal: Mål for marsPuslespill

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top